Regulamin Summer Dance Festival 2019 – III edycja

  • Termin i miejsce imprezy: 15.06.2019 r. (sobota)

Hala Sportowa Szkoły Podstawowej w Miękini ul. Szkolna 2

  • Organizator:

Szkoła Tańca GEMAR oraz Samorządowy Ośrodek Kultury w Miękini

  • Cel imprezy:

– popularyzacja różnych form tanecznych jako sposobu spędzania wolnego czasu,

– prezentacje i konfrontacje dorobku artystycznego instytucji zajmujących się upowszechnianiem tańca (Ośrodki, Centra i Domy Kultury, Szkoły i Studia Tańca, Szkoły i  Zespoły Szkolne, itp.) bez względu na przynależność organizacyjną,

– wymiana doświadczeń nauczycieli tańca, sędziów, organizatorów,

– integracja środowiska tanecznego.

  • Program i kategorie:

BLOK I – DISCO DANCE

Rejestracja uczestników: 9:00 – 9:45

Próba parkietu: 9:00 – 9:45

Prezentacje (oraz ogłoszenie wyników): 10:00 – 12:00

SOLO

  • Do 8 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00′
  • 9-11 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00′
  • 12-15 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00′

DUETY

  • Do 8 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00’
  • 9-11 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00’
  • 12-15 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00’

MAŁE GRUPY (3-8 osób)

  • Do 8 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 2.00’
  • 9-11 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 2.00’
  • 12-15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 2.00’

FORMACJE (9-28 osób)

  • Do 8 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 3.30’
  • 9-11 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 3.30’
  • 12-15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 3.30’

BLOK II – HIP-HOP

Rejestracja uczestników: 11:30 – 12:30

Prezentacje (oraz ogłoszenie wyników): 12:30 – 16:00

SOLO

  • Do 8 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00’
  • 9-11 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00’
  • 12-15 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00’
  • pow. 15 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00’

DUETY

  • Do 8 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00’
  • 9-11 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00’
  • 12-15 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00’
  • pow. 15 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00’

MAŁE GRUPY (3-8 osób)

  • Do 8 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 2.00’
  • 9-11 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 2.00’
  • 12-15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 2.00’
  • pow. 15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 2.00’

FORMACJE (9-28 osób)

  • Do 8 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 3.30’
  • 9-11 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 3.30’
  • 12-15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 3.30’
  • pow. 15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 3.30’

GRUPY DEBIUTY (5-28 osób)

  • Do 8 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 3.00’
  • 9-11 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 3.00’

Kategoria DEBIUTY: Dotyczy mniej doświadczonych tancerzy, takich którzy nie brali jeszcze udziału w rywalizacji tanecznej lub rozpoczęli udział w turniejach tańca w tym roku szkolnym.

BLOK III – TANIEC WSPÓŁCZESNY, MODERN, JAZZ

Rejestracja uczestników: 15:30 – 16:30

Prezentacje (oraz ogłoszenie wyników): 16:30 – 20:00

SOLO

  • 9- 11 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 1.30’
  • 12-15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 1.30’
  • pow. 15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 1.30’

DUETY

  • 9-11 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 1.30’
  • 12-15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 1.30’
  • pow. 15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 1.30’

ZESPOŁY (5-28 osób)

  • 9-11 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 3.30’
  • 12-15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 3.30’
  • pow. 15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 3.30’

TANIEC WOLNY – INNE FORMY TAŃCA – ZESPOŁY (5-28 osób) – inne formy nie ujęte w regulaminie (np. cheerleaders, street dance show, tap dance, show dance itp.)

  • 9-11 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 4.00’
  • 12-15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 4.00’
  • pow. 15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 4.00’
  • Senior pow. 30 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 5.00′

Przynależność do danej kategorii określa wiek najstarszego uczestnika (rok urodzenia)

– młodsze dzieci mogą tańczyć w starszej grupie (do 30%)

– starsze dzieci nie mogą tańczyć w młodszych zespołach

– uczestnicy powinni posiadać dokument stwierdzający tożsamość

Impreza ma charakter festiwalowy. Jury składające się z 3 do 5 osób, w poszczególnej kategorii wiekowej przyznaje nagrodę główną oraz wyróżnienia (ilość przyznanych nagród zależna jest od decyzji jury).

Warunki uczestnictwa:

– wypełnienie formularza zgłoszenia online dostępnego na stronie festiwalu do dnia 10.06.2019 (poniedziałek)
formularz zgłoszeniowy

– wniesienie opłaty startowej:

Konto nr: 39 1050 1575 1000 0090 6976 3853

Gemar Grzegorz Szymański

Ul. Platanowa 22

55-330 Wilkszyn

W opisie prosimy napisać „opłata startowa” oraz nazwę klubu lub instytucji zgłaszającej.

Opłata startowa wynosi 25 zł od uczestnika + 10 zł za każdą kolejną konkurencję.

Dowód wpłaty należy posiadać przy sobie. W przypadku rezygnacji z udziału 50% wpłaty nie podlega zwrotowi. Opłata wniesiona na miejscu w dniu Festiwalu wzrasta o 10 zł od uczestnika.

– w przypadku dużej ilości zgłoszeń organizator zastrzega prawo do zmiany godzin rozpoczęcia poszczególnych bloków
– na 3 dni przez imprezą mogą pojawić się zmiany w godzinach rozpoczęcia poszczególnych bloków na stronie festiwalu oraz na facebooku

– w przypadku dużej ilości zgłoszeń organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia list startowych

-w przypadku małej ilości zgłoszeń we wszystkich kategoriach, organizator zastrzega sobie prawo do połączenia kategorii wiekowych ze sobą sąsiadujących

– w kategoriach rozgrywanych do muzyki własnej należy przesłać plik w formie mp3, najpóźniej do dnia 12.06.2019 (środa) na adres sdf@szkołatańca.com.pl

UWAGA: Nagrania nie mogą zawierać obraźliwych tekstów ani wulgaryzmów. W dniu imprezy należy również posiadać przy sobie muzykę na nośniku CD lub pendrive.

Wstęp dla publiczności – BEZ OPŁAT

  • Organizator zapewnia opiekę ratownika medycznego.
  • Organizator nagradza dyplomami, medalami lub pucharami wyróżnionych solistów, duety oraz grupy.
  • Wszystkie sprawy sporne rozstrzyga kierownik festiwalu Grzegorz Szymański wraz z sędzią głównym.
  • Koszty przejazdu oraz ubezpieczenie uczestników pokrywają instytucje delegujące.
  • Uczestnicy powinni posiadać opiekunów, na 15 osób – 1 opiekun.
  • Udział w  Summer Dance Festival jest równoznaczny z wyrażeniem na zawsze i bezwarunkowo nieodpłatnej zgody na rejestrację fotograficzną, video i telewizyjną wszystkich prezentacji oraz ich wykorzystanie, publikację i emisję w dowolnych mediach przez organizatora.
  • Informacja o przetwarzaniu danych osobowych niezbędnych do realizacji celów Festiwalu na stronie www.szkołatańca.com.pl w zakładce RODO.
  • Hala sportowa czynna dla uczestników od godz. 8:30.
  • Biuro festiwalu:
    – kierownik Festiwalu Grzegorz Szymański tel. 601 703 371
    – kierownik biura Festiwalu Karolina Szymańska-Rogalska tel. 603 999 426
    W razie pytań prosimy również o kontakt mailowy
    sdf@szkołatańca.com.pl

Do zobaczenia!