Regulamin Summer Dance Festival 2019 – III edycja
- Termin i miejsce imprezy: 15.06.2019 r. (sobota)
Hala Sportowa Szkoły Podstawowej w Miękini ul. Szkolna 2
- Organizator:
Szkoła Tańca GEMAR oraz Samorządowy Ośrodek Kultury w Miękini
- Cel imprezy:
– popularyzacja różnych form tanecznych jako sposobu spędzania wolnego czasu,
– prezentacje i konfrontacje dorobku artystycznego instytucji zajmujących się upowszechnianiem tańca (Ośrodki, Centra i Domy Kultury, Szkoły i Studia Tańca, Szkoły i Zespoły Szkolne, itp.) bez względu na przynależność organizacyjną,
– wymiana doświadczeń nauczycieli tańca, sędziów, organizatorów,
– integracja środowiska tanecznego.
- Program i kategorie:
BLOK I – DISCO DANCE
Rejestracja uczestników: 9:00 – 9:45
Próba parkietu: 9:00 – 9:45
Prezentacje (oraz ogłoszenie wyników): 10:00 – 12:00
SOLO
- Do 8 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00′
- 9-11 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00′
- 12-15 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00′
DUETY
- Do 8 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00’
- 9-11 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00’
- 12-15 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00’
MAŁE GRUPY (3-8 osób)
- Do 8 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 2.00’
- 9-11 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 2.00’
- 12-15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 2.00’
FORMACJE (9-28 osób)
- Do 8 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 3.30’
- 9-11 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 3.30’
- 12-15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 3.30’
BLOK II – HIP-HOP
Rejestracja uczestników: 11:30 – 12:30
Prezentacje (oraz ogłoszenie wyników): 12:30 – 16:00
SOLO
- Do 8 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00’
- 9-11 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00’
- 12-15 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00’
- pow. 15 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00’
DUETY
- Do 8 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00’
- 9-11 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00’
- 12-15 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00’
- pow. 15 lat – muzyka organizatora, czas prezentacji: 1.00’
MAŁE GRUPY (3-8 osób)
- Do 8 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 2.00’
- 9-11 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 2.00’
- 12-15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 2.00’
- pow. 15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 2.00’
FORMACJE (9-28 osób)
- Do 8 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 3.30’
- 9-11 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 3.30’
- 12-15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 3.30’
- pow. 15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 3.30’
GRUPY DEBIUTY (5-28 osób)
- Do 8 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 3.00’
- 9-11 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 3.00’
Kategoria DEBIUTY: Dotyczy mniej doświadczonych tancerzy, takich którzy nie brali jeszcze udziału w rywalizacji tanecznej lub rozpoczęli udział w turniejach tańca w tym roku szkolnym.
BLOK III – TANIEC WSPÓŁCZESNY, MODERN, JAZZ
Rejestracja uczestników: 15:30 – 16:30
Prezentacje (oraz ogłoszenie wyników): 16:30 – 20:00
SOLO
- 9- 11 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 1.30’
- 12-15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 1.30’
- pow. 15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 1.30’
DUETY
- 9-11 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 1.30’
- 12-15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 1.30’
- pow. 15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 1.30’
ZESPOŁY (5-28 osób)
- 9-11 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 3.30’
- 12-15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 3.30’
- pow. 15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 3.30’
TANIEC WOLNY – INNE FORMY TAŃCA – ZESPOŁY (5-28 osób) – inne formy nie ujęte w regulaminie (np. cheerleaders, street dance show, tap dance, show dance itp.)
- 9-11 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 4.00’
- 12-15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 4.00’
- pow. 15 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 4.00’
- Senior pow. 30 lat – muzyka własna, czas prezentacji: do 5.00′
Przynależność do danej kategorii określa wiek najstarszego uczestnika (rok urodzenia)
– młodsze dzieci mogą tańczyć w starszej grupie (do 30%)
– starsze dzieci nie mogą tańczyć w młodszych zespołach
– uczestnicy powinni posiadać dokument stwierdzający tożsamość
Impreza ma charakter festiwalowy. Jury składające się z 3 do 5 osób, w poszczególnej kategorii wiekowej przyznaje nagrodę główną oraz wyróżnienia (ilość przyznanych nagród zależna jest od decyzji jury).
Warunki uczestnictwa:
– wypełnienie formularza zgłoszenia online dostępnego na stronie festiwalu do dnia 10.06.2019 (poniedziałek)
formularz zgłoszeniowy
– wniesienie opłaty startowej:
Konto nr: 39 1050 1575 1000 0090 6976 3853
Gemar Grzegorz Szymański
Ul. Platanowa 22
55-330 Wilkszyn
W opisie prosimy napisać „opłata startowa” oraz nazwę klubu lub instytucji zgłaszającej.
Opłata startowa wynosi 25 zł od uczestnika + 10 zł za każdą kolejną konkurencję.
Dowód wpłaty należy posiadać przy sobie. W przypadku rezygnacji z udziału 50% wpłaty nie podlega zwrotowi. Opłata wniesiona na miejscu w dniu Festiwalu wzrasta o 10 zł od uczestnika.
– w przypadku dużej ilości zgłoszeń organizator zastrzega prawo do zmiany godzin rozpoczęcia poszczególnych bloków
– na 3 dni przez imprezą mogą pojawić się zmiany w godzinach rozpoczęcia poszczególnych bloków na stronie festiwalu oraz na facebooku
– w przypadku dużej ilości zgłoszeń organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia list startowych
-w przypadku małej ilości zgłoszeń we wszystkich kategoriach, organizator zastrzega sobie prawo do połączenia kategorii wiekowych ze sobą sąsiadujących
– w kategoriach rozgrywanych do muzyki własnej należy przesłać plik w formie mp3, najpóźniej do dnia 12.06.2019 (środa) na adres sdf@szkołatańca.com.pl
UWAGA: Nagrania nie mogą zawierać obraźliwych tekstów ani wulgaryzmów. W dniu imprezy należy również posiadać przy sobie muzykę na nośniku CD lub pendrive.
Wstęp dla publiczności – BEZ OPŁAT
- Organizator zapewnia opiekę ratownika medycznego.
- Organizator nagradza dyplomami, medalami lub pucharami wyróżnionych solistów, duety oraz grupy.
- Wszystkie sprawy sporne rozstrzyga kierownik festiwalu Grzegorz Szymański wraz z sędzią głównym.
- Koszty przejazdu oraz ubezpieczenie uczestników pokrywają instytucje delegujące.
- Uczestnicy powinni posiadać opiekunów, na 15 osób – 1 opiekun.
- Udział w Summer Dance Festival jest równoznaczny z wyrażeniem na zawsze i bezwarunkowo nieodpłatnej zgody na rejestrację fotograficzną, video i telewizyjną wszystkich prezentacji oraz ich wykorzystanie, publikację i emisję w dowolnych mediach przez organizatora.
- Informacja o przetwarzaniu danych osobowych niezbędnych do realizacji celów Festiwalu na stronie www.szkołatańca.com.pl w zakładce RODO.
- Hala sportowa czynna dla uczestników od godz. 8:30.
- Biuro festiwalu:
– kierownik Festiwalu Grzegorz Szymański tel. 601 703 371
– kierownik biura Festiwalu Karolina Szymańska-Rogalska tel. 603 999 426
W razie pytań prosimy również o kontakt mailowy
sdf@szkołatańca.com.pl
Do zobaczenia!